Splošni pogoji spletne bonatura so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgi (ZEPT), Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZlsRPS) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine bonatura pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila osebnega prevzema po predhodnem dogovoru.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Potrošnik (kupec) je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Prodajalec
Upravljalec spletne trgovine bonatura.si je BONATURA, Boštjan Rudolf s.p., Makedonska ulica 45, 2000 Maribor, Slovenija, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi bonatura ali prodajalec).
Podjetje je zvezanec za DDV. Intentifikacijska številka za DDV in davčna številka: SI 57303690, vpisana v Poslovni register Slovenije z matično številko 6649432000.
Poslovna enota/skladišče: BONATURA, PE Pesnica, Gačnik 78 E,2211 Pesnica, vpisana v Poslovni register Slovenije z matično številko 6649432004.
Poslovna enota: BONATURA, PE Prevalje, Boštjan Rudolf s.p., Trg 38, 2391 Prevalje, vpisana v Poslovni register Slovenije z matično številko 6649432005.
Bančni račun prodajalca: TRR - IBAN: SI56 0400 0027 6175 722
SWIFT-BIC: KBMASI2X
Odprt pri OTP BANKA D.D.
Vrste uporabnikov
Z obiskom spletne trgovine bonatura postane obiskovalec gost Bonature.
Z potrjeno registracijo (ustvarjenim profilom), pa obiskovalec spletne trgovine postane član Bonature.
Tako gost kot član bonature (v nadaljevanju tudi kupec) imata pravico do nakupa v spletni trgovini Bonature.
Obiskovalec lahko registracijo za člana bonature opravi prek spleta. Registracijo in tudi kasnejšo prijavo v račun lahko opravi na zavihu desno zgoraj - Prijava.
Ob registraciji v spletno trgovino kot član Bonature pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem računu Bonature.
V kolikor ste državljan drugih držav Evropske unije in brez slovenske kontaktne telefonske številke, vas prosimo, da nam za oddajo naročila in dostavo pošljete email na info@bonatura.si.
In case you do not possess Slovenian citizenship, but you are a citizen of European Union without a Slovenian phone number, send us an e-mail: info@bonatura.si to assist you with your order and delivery processing.
Dostopnost informacij
Bonatura se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
· podatke o podjetju Bonatura (ime in sedež podjetja, matična številka),
· kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta: info@bonatura.si, kontaktna številka-telefon 041961831),
· bistvene lastnosti artiklov
· dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
· pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
· cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
· način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
· časovno veljavnost ponudbe,
· rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot-1; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
· pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Bonatura ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cena v spletni trgovini Bonatura je prikazana kot spletna cena. Spletna cena velja za vse potrošnike Bonature (gostje in člani). Potrošnik, ki se registrira postane v spletni trgovini član Bonature. Potrošnik, ki se ne registrira ostaja gost Bonature.
Oznake artiklov
•Artikel z oznako "Novo« je zadnje dodan artikel v ponudbo bonature.
•Artikel z oznako "Odprodaja" velja do odprodaje zalog tega artikla. Običajno gre za artikle z krajšim rokom uporabe ali odprodajo izdelkem, ker gre iz prodaje. Izdelek ima obilčajno znižano ceno s popustom. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu.
•Artikel z oznako "Trenutno ni na zalogi" trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da so zaloge pošle.
•Artikel z oznako "Kmalu na zalogi" je izdelek v proizvodnem procesu. To pomeni, da bo izdelek v kratkem času na zalogi.
•Artikel z oznako "Razprodano" ni več dobavljiv. To pomeni, da je artikel za nedoločen čas nedobavljiov.
•Artikel z oznako "Se splača" kupca opozarja, da je nakup artikla po posebej ugodni ceni glede na spletno ceno istega artikla v drugem pakiranju.
•Artikel z oznako "Zadnji kos" je zadnji kos oziroma zadnji kosi tega artikla na zalogi. Običajno je izdelek opremljen z to oznako , kadar je na voljo po znižani ceni.
Oznaka uporabljen artikel
Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
Nakup
Nakup v spletni trgovini www.bonatura.si je čisto enostaven.
Postopek nakupa:
Za nakup prijava oz. registracija ni potrebna!
Registracija
V kolikor se registrirate (ustvarite račun) z nakupom zbirate liste zvestobe in kopujete ceneje. Več o zbiranju listkov si lahko preberete tukaj.
Registracija vam prinaša tudi elektronsko obveščanje o novih izdelkih, znižanih cenah in ostalih ugodnostih. V kolikor ne želite prejemati elektronskih novic, se od teh lahko kadarkoli odjavite. V vsakem elektronskem sporočilo je vidno označena možnost za odjavo.
Slenitev pogodbe/Naročilo
Kupoprodajna pogodba na daljavo med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini Bonatura sklenjena v trenutku, ko Bonatura kupcu pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev naročila). S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o naslovu dostave in upoštevanje le teh je mogoče le z pravočasnim obvestilom o spremembi na elektroski naslov info@bonatura. Prodajalec bo spremembe naslova upoštevam, v kolikor naročilo že ni bilo odpremljeno. Sprememba nosilca računa lahko kupec posreduje na elektronski naslov info@bonatura.si.
Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo o statusu naročila-Potrditev naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Bonature. V kolikor želite kopijo kupoprodajne pogodbe nam pišite na info@bonatura.si.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje. Vnesete naslov podjetja, davčno številko in potrdite, da se strinjate s pogoji poslovanja. Pogoji poslovanja za pravne osebe so enaki kot za fizične osebe.
Načini plačila
Spletna trgovina Bonatura omogoča naslednje načine plačila:
•plačilo ob povzetju (ob dostavi) gotovinsko plačilu dostavljalcu ob prejemu paketa, plačilo s plačilno kartico ob prejemu paketa**
•plačilo s plačilno oz. kreditno kartico (MasterCard®, Visa, BA Maestro)
•izbira UPN - plačilo na TRR- račun banke Bonatura (bankanet)
•plačilo po ponudbi, ki velja kot preračun za plačilo na TRR- račun banke Bonatura. Ponudba se pripravi glede na prejeto povpraševanje na info@bonatura.si
PLAČILO OB POVZETJU
Plačilo z gotovino ob povzetju. Z gotovino lahko plačate direktno dostavljalcu paketa DPD in GLS.
Plačilo s kartico ob povzetju (ob dostavi) je možno**:
•DPD - plačilo s kartico direktno pri dostavljalcu ni možno. Navodila za plačilo paketa preko spleta (če želi izbrati kartično plačilo, namesto plačilo z gotovino) stranka prejme v SMS sporočilu, ki ga prejme s strani DPD o dostavi paketa. Stranka lahko plača s kartico tudi na izbranih PUDO točkah, kamor preusmeri svoj paket. (Petrol, trafike ...).
•GLS - plačilo s kartico direktno pri dostavljalcu preko POS terminala. Stranka lahko plača s kartico tudi na izbranih prevzemnih mestih kamor preusmeri svoj paket (Petrol, MOL, trafike ...).
Dodatno plačilo v primeru plačila po povzetju znaša 0,8 € in je vključeno v ceno Bonature spletnega naročila v primeru izbire plačila po povzetju.
PLAČILO S KARTICO VISA/MASTERCARD PREKO SPLETA**
Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesnika (preusmeritev na varno plačilo).
Pri spletnem plačilu s kartico vam ni treba plačati dodatnih stroškov. Na spletu lahko plačujete z debetno ali kreditno kartico (MasterCard® in Visa).
V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo. Po kliku na gumb ''Oddaj naročilo'' se vam bo odprlo pojavno okno plačilnega sistema, kjer je potrebno vnesti podatke kartice.
Katere podatke boste morali vnesti?
Po uspešnem vnosu podatkov vas bo preusmerilo na stran banke. Nadaljevanje postopka plačila se razlikuje od ponudnika bančnih storitev oziroma izdajatelja kartice. Varnostno kodo prejmete po različnih kanalih (sms, prenosna naprava,…) V koliko vam varnostna koda ni posredovana se obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po kliku na gumb plačaj vas preusmeri na stran kamor vpišete kodo ki jo prejmete v sms sporočilu od vaše banke.
Po uspešnem plačilu je transakcija vidna v vašem izpisku banke.
Za imetnike plačilnih kartic z odloženim plačilom, je na voljo tudi plačilo na obroke, vendar zgolj v primeru, da imajo omenjeno storitev že urejeno s svojo matično banko. Za več informacij o tovrstnih obročnih plačilih se obrnite na svojo banko.
IZBIRA UPN, ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO (TRR)
Z izbiro plačila UPN , prejmete na svoj elektronski naslov (ki je bil vnešen ob naročilu) potrditev naročila z vsemi podatki, ki so potrebni za plačilo UPN naloga (elektronskega bančništva). Po prejemu plačila na račun Bonatura, Boštjan Rudolf s.p. gre naročilo naprej v proces obedelave in preverbo zaloge. Pri tem načinu plačila se lahko process dostave podaljša za 1-2 delovna dneva oz. za čas prejetja plačila na transakcijski račun Bonatura, Boštjan Rudolf s.p.
PLAČILO PO PONUDBI
Pri naročilu izdelka narejenaga po naročilu je obvezno plačilo po vnaprej pripravljeni individualni ponudbi, ki jo prejmete na elektronski naslov. Obvezno je plačilo tudi za individualne ponudbe, ki se pripravijo na zahtevo podjetja in fizičnih oseb. Ponudba se pošlje na navedeni elektronski naslov. Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na TRR-račun Bonature po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno veljajo cene, ki so navedene v spletni trgovini.
**Plačilne in kreditne kartice
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Bonature.
Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli v fizični obliki takoj ob prevzemu paketa oziroma na vaš e-naslov (v .pdf formatu) takoj po dostavi paketa.
Izdaja računa
Bonatura takon po dostavi naročenih artiklov kupcu, izda račun v fizični obliki ali pošlje račun v pdf. formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema (po predhodnem dogovoru) prejme kupec natisnjen račun v fizični obliki za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu ali se mu pošlje račun v pdf. formatu na e-naslov. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.
Na računu so jasno razčlenjene cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasnejše spremembe o pravilnosti izdanih računov upoštevamo v roku 8 dni od datuma izdaje računa. Vse spremembe glede izdaje računa mora kupec poslati na elektronski naslov info@bonatura.si.
Cene
Spletna cena velja za vse -registrirane člane in goste spletne trgovine Bonatura, ki so Bonatura, Boštjan Rudolf s.p. zaupali svoje podatke. Z registracijo v spletni trgovini Bonature, postane član Bonature ali gost bonature v kolikor se ne registrirate (nimate članstva).
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Vse cene so KONČNE CENE. Brez skritih stroškov! Pri vsakem izdelku je navedena neto cena za podjetja in cena z DDV za končnega uporabnika.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Cena za nakup izdelka in strošek dostave sta jasna vidna pred oddajo naročila (v košarici) in na računu, ki ga prejmete v fizični obliki ali na vaš e-naslov (v .pdf formatu).
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda ali kupon se seštevata.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
Prečrtana cena je prejšnja cena artikla v spletni trgovini bonatura in sicer najnižja cena artikla (znižana cena), ki jo je trgovec uporabljal v obdobju, ki ni krajše od 30 dni pred uporabo znižane cene.
Uporaba osebnih podatkov
Bonatura se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP).
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika varovanja osebnih podatkov. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Politika varovanja osebnih podatkov
1. ČEMU JE NAMENJENA POLITIKA O VAROVANJU OSEBNIH PODATKOV?
Namen te politike je, posameznikom podati jasna pojasnila katere osebne podatke zbiramo, zakaj jih zbiramo, kako jih uporabljamo, kako so zavarovani in kakšne so vaše pravice v povezavi z vašimi osebnimi podatki, ki jih obdelujemo.
2. KDO OBDELUJE VAŠE OSEBNE PODATKE?
Upravljalec vaših osebnih podatkov je Bonatura, Boštjan Rudolf s.p. , Makedonska ulica 45, 2000 Maribor
Vsi zaposleni si prizadevamo, da so vaši osebni podatki pri nas na varnem. Zato smo vzpostavili tehnične in organizacijske ukrepe s katerimi zagotavljamo ustrezno raven varnosti in razpoložljivosti pri obdelavi vaših osebnih podatkov.
V kolikor imate kakšnakoli vprašanja z obdelavo osebnih podatkov ali uresničevanje vaših pravic v povezavi z obdelavo osebnih podatkov lahko kadarkoli stopite v stik z nami in sicer:
3. KATERE VAŠE OSEBNE PODATKE OBDELUJEMO
V skladu z veljavno zakonodajo obdelava osebnih podatkov pomeni kakšnokoli delovanje v povezavi z osebnimi podatki. Kot dejanje obdelave se smatra zlasti: zbiranje, pridobivanje, vpis, urejanje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklicanje, vpogled, uporaba, razkritje s prenosom, sporočanje, širjenje ali drugo dajanje na razpolago, razvrstitev ali povezovanje, blokiranje, anonimiziranje, izbris ali uničenje. Pri tem ni pomembna oblika osebniih podatkov (fizična, elektornska, zvočni zapis, slikovni zapis…), prav tako je obdelava lahko ročna ali avtomatizirana.
Vrsta, podlaga in način obdelave vaših osebnih podatkov je odvisen zlasti od namena, zaradi katerega vaše podatke obdelujemo.
a. Obdelava osebnih podatkov za namen prodaje
> e-OBVESTILA
Namen zbiranja - Posredovanje spletnih novičk, akcijskih ponudb in drugih novosti preko elektronske pošte.
Podatki, ki se zbirajo - Ime, Priimek, Elektronski naslov
> Registrirani uporabniki (in gosti)
Namen zbiranja – Namen obdelave je spletna prodaja vključno z vsem kar zahtevajo prodajne in poprodajen aktivnosti (pošiljanje ponudb – opcijski na podlagi privolitve, predračunov, računov, dostavo oz. prevzem naročenega, reklamacijske postopke in drugo komunikacijo povezano s stranko z namenom izpolnitve naročila).
Podatki, ki se zbirajo:
Pri registriranih članih: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslov za dostavo, država prebivališča, čas in datum registracije, čas in datum zadnje aktivnosti, čas in datum zadnje prijave v sistem. Podatki o naročilih člana (prejetih, potrjenih, izvršenih, delni izvršenih, prevzetih, preklicanih, spremenjenih), podatki o prevzemnem mestu, o načinu plačila, podatki o artiklih katere ima kupec na seznamu želja.
Pri gostih, ki so oddali naročilo: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslov za dostavo, država prebivališča, čas in datum oddaje naročila. Podatki o naročilu gosta (prejetih, potrjenih, izvršenih, delni izvršenih, prevzetih, preklicanih, spremenjenih), podatki o prevzemnem mestu, o načinu plačila.
b. Obdelava osebnih podatkov za namene neposrednega trženja
Osebna privolitev pomeni vsako vašo prostovoljno, izrecno, informirano in nedvoumno izjavo volje s katero izrazite soglasje z obdelavo osebnih podatkov za določen namen. Osebno privolitev lahko podate s svojo (pisno ali ustno) izjavo ali z drugim jasnim pritrdilnim dejanjem (registracijo,...). V primeru uporabe spletnih strani se npr. za privolitev šteje, ko na spletni strani s klikom na prazno okno potrdite, da dovolite obdelavo osebnih podatkov za določen namen.
Če smo pridobili vašo osebno privolitev, potem vam bomo za namene neposrednega trženja preko komunkacijskih kanalov, za katere ste dali privolitev posredovali splošna oglasna sporočila s ponudbo naših izdelkov in storitev.
Neposredno trženje bomo izvajali preko različnih komunikacijskih kanalov: elektronske pošte, Facebooka in drugih družabnih omrežij.
4. POSREDOVANJE VAŠIH OSEBNIH PODATKOV TRETJIM OSEBAM
Osebne podatke si izmenjujmo z drugimi družbami, organizacijami ali posamezniki, če v dobri veri verjamemo, da so dostop do takih podatkov, njihova uporaba, hranjenje ali razkritje razumno potrebni za:
Drugim fizičnim ali pravnim osebam vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali, razen če boste v to izrecno privolili.
5. KDAJ IN KAKO LAHKO ZAHTEVATE PRENEHANJE UPORABE VAŠIH OSEBNIH PODATKOV
Če vaše osebne podatke obdelujemo na podlagi vaše privolitve (npr. obdelava za neposredno trženje), lahko kadarkoli na številki (041 961 831) ali pisno po pošti na naš naslov (Bonatura, Boštjan Rudolf s.p, Makedonska ulica 45, 2000 Maribor, Slovenija) ali na naš elektronski naslov (info@bonatura.si) zahtevate, da trajno ali začasno, delno ali v celoti prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za te namene. V tem primeru bomo v 15 (petnajstih) dneh ustrezno preprečili uporabo osebnih podatkov za te namene ter vas o tem v nadaljnjih 5 (petih) dneh pisno ali na drug dogovorjen način obvestili.
Vaš preklic ne vpliva na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi vaše privolitve izvajala do preklica (spletna prodaja: po izbrisu podatkov o vašem računu, bomo skladno z zakonodajo, ki ureja to področje v zakonskem roku hranili le podatke o vaših nakupih).
6. VAŠE PRAVICE IN KAKO JIH LAHKO URESNIČITE
Če družba obdeluje vaše osebne podatke, imate naslednje pravice:
Navedene pravice lahko uveljavljate tako, da zahtevo naslovite po pošti na naš elektronski naslov info@bonatura.si in v zahtevi navedete dovolj podatkov za to, da lahko izvedemo nedvoumo osebno identifikacijo (npr. priložite zaslonski posnetek spletne strani vašega profila). Na vašo zahtevo bomo odgovorili najpozneje v 7 oziroma 15 dneh.
7. VARSTVO VAŠIH OSEBNIH PODATKOV
Bonatura, Boštjan Rudolf s.p. pri obdelavi vaših osebnih podatkov ravna v skladu z zahtevami predpisov o varovanju osebnih podatkov. Za potrebe zavarovanja osebnih podatkov uporabljamo organizacijske, tehnične in druge ustrezne postopke in ukrepe, da se prepreči nepooblaščeno uničenje podatkov, njihova sprememba ali izguba ter nepooblaščena obdelava.
8. ČAS HRAMBE VAŠIH OSEBNIH PODATKOV
V skladu z zakonom ali pravilnikom o hrambi podatkov, smo dolžni hraniti vaše podatke glede na urnik hrambe osebnih podatkov (maksimalna doba je 20 let ali manj). Po tem obdobju bodo vaši osebni podatki arhivirani. Vse osebne podatke, ki jih hranimo za obveščanje, trženje in podporo, bomo hranili, dokler nas ne obvestite, da ne želite več prejemati teh informacij s klikom na gumb Odjava ali preko elektronslega naslova (info@bonatura.si), vendar ne več, kot je maksimalna doba hrambe.
9. SPREMEMBE
Ta politika se lahko občasno spremeni. Morebitne spremembe te politike bomo objavili na tej strani. Ob večjih spremembah bomo objavili vidnejše obvestilo.
Komunikacija prodajalec-potrošnik
Bonatura bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.Oglasna elektronska sporočila Bonature, bodo vsebovala naslednje sestavine:
Uporaba piškotov
Uporaba in nadzor piškotov na strani bonatura.si
Piškotki so besedilne datoteke, ki jih na vaš računalnik naloži spletni strežnik. S pomočjo piškotkov strežnik ve, da ste se vrnili na spletno stran, kar lahko s pridom izkoristimo za prilagoditev spletnega mesta uporabniku. Večina brskalnikov piškotke samodejno sprejema.
Za uporabo piškotkov se odločite sami. Če jih ne želite sprejemati ali pa želite, da ste obveščeni preden se piškotek naloži na vaš računalnik lahko to določite v nastavitvah brskalnika. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite svojo prepoznavnost v spletu. Če želite več informacij o zmožnostih posameznih brskalnikov, si oglejte nastavitve v svojem izbranem brskalniku. Piškotke lahko izbrišete preko brskalnika. Izbris je običajno dosegljiv v orodjih, pod »brisanje podatkov brskanja« (okno običajno prikličete tudi s kombinacijo tipk CTRL+Shift+Del), in izberete izbris piškotkov. Nekateri brskalniki ponujajo tudi možnost nastavitve »ne sledi mi« ali »do-not-track«, kar pomeni, da lahko generalno zavrnete uporabo piškotov.
Pravna podlaga
Podlaga za sporočilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013 in je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij in dostopa do informacij, shranjenih v računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Po zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Svoje odločitve o sprejetju ali zavrnitvi piškotkov lahko tudi naknadno spremenite. Običajno se sprememba te nastavitve nahaja v menijski vrstici brskalnika Orodja > Internetne možnosti, razdelek »zasebnost/varnost«. Tam nastavite, katere vrste piškotkov želite blokirati.
Kaj so piškotki?
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, običajno pa so namenjene izboljšanju uporabniške izkušnje.
Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Piškotki ne vsebujejo nobenih podatkov s katerimi bi lahko ugotovili vašo identiteto.
1. Nujno potrebni piškotki
Ti piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupi, varnost …).
2. Izkustveni piškotki
Ti piškotki zbirajo podatke o vedenju uporabnikov na določeni spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani uporabniki obiskujejo najpogosteje …). Ti piškotki ne zbirajo informacij, prek katerih bi lahko identificirali uporabnika.
3. Funkcionalni piškotki
Ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (uporabniško ime, jezik, regijo …) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko sledijo vašim dejanjem na spletni strani.
4. Oglasni piškotki
Te piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani), ko vam želijo prikazati bolj ciljane oglase, omejiti ponavljanje oglasov ali izmeriti učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko sledijo vašim dejanjem v spletu.
Darilni kupon
Darilni kupon je izkazni papir, ki ga prodajalec Bonatura, proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec Bonatura, pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Bonatura.
Darilni kupon je moč kupiti v spletni trgovini bonatura v vrednosti 10€, 20€ in 40 €.. Za nakup darilnega kupona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov, razen načina plačila. Veljavnost darilnega kupona je 3 mesece od izdaje kupona, razen v primeru, ko je na kuponu to drugače označeno.
Za naročilo darilnega kupona pošljete povpraševanje ali naročilo na info@bonatura. Pripravi se vam ponudba, ki velja kot predračun za plačilo naročila darilnega kupona.
Menjava darilnega kupona za gotovino ni možna. Kupon je unovčljiv le v celotnem znesku. Skupna vrednost artiklov mora biti enaka ali višja od vrednosti darilnega bona. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnegakupona, mora imetnik darilnega kupona razliko doplačati. Z darilnim kuponom lahko plačate skupni znesek nakupa (izbrne izdelke in tudi stroške dostave).
Uporaba-koriščenje darilnega bona:
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila UPN.
V komentar napišite, da želite koristiti darilni kupon in navedite številko kupona. Koristite lahko tudi več kuponov hkrati.
Ko prejmemo vaše naročila z navedeno kodo kupona, vam posredujemo ponudbo, ki velja kot predračun za plačilo ostanka zneska (razlike v ceni), ki ga je treba še poravnati. V kolikor je končni znesek nakupa enak točni vrednosti darilno kupona, se vam vam ponudba ne izda.
Po prejetju plačila razlike vam odpremimo naročilo in izdamo račun v fizični obliki ob prevzemu blaga ali na vaš e-naslov (v .pdf formatu).
Koda za popust/promocijska koda
Koda za popust prinaša popust na izbrane izdelke pri nakupu prek spletne trgovine www.bonatura.si. Koda za popust je časovno omejena. Aktivno kodo za popust lahko najdete oglaševano na prvi strani spletne strani www.bonatura.si, v novicah, ki jih prejmete na elektronski naslov, na facebook profilu bonature ali drugih medijih, kjer se izvaja oglaševanje.
V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Kode lahko koristite samo na spletni strani prodajalca bonature in samo za artikle, za katere je koda aktivna. Kode ni mogoče uveljaviti za artikle, ki jih ponujajo partnerske trgovine.
Kodo za popust lahko koristite za večje številko izdelkov za katere je koda aktivna ali za različne izdelke v spletni trgovini ali za posamezno kategorijo oz. vse izdelke v spletni trgovini v kolikor je koda za vse izdelke aktivna.
Koda za popust se lahko uporabi večkrat do datuma veljavnosti oziroma dokler je izdelek na voljo.
Uporaba kode za popust:
Možna je kombinacija različnih oblik ugodnosti znotraj istega naročila. Člani (Registrirani uporabniki) lahko istočasno ob uporabi kode koristite tudi bonus, v kolikor ste ga pridobili z zbiranjem listkov zvestobe.
Istočasno se lahko koristi tudi redni popust izdelka (znižana cena), bonus pridobljen z liski zvestobe in popust, ki ga prinaša aktivna koda za popust(promocijska koda.
Listki zvestobe
Pridobitev in koriščenje bonusa za naslednji nakup:
Član - registrirani uporabnik zbira listke zvestobe, ki prinašajo bonus (popust).
Z vsakim nakupom član prejme število listkov zvestobe, ki prinašajo bonus. Za vsak 1,00 € (0,0-1,0€) nakupa član prejme 1 listek zvestobe. Vrednost listka je 0,05€, kar predstavlja bonus.
Za zbiranje listkov mora član biti prijavljen v račun v spletni trgovini bonatura. V kolikor član ni prijavljen se listki ne zbirajo na članov račun.
Vrednost listka zvestobe je jasno navedena pri vsakem izdelku. Prav tako je jasno navedena vrednost zbranih listkov, pridobljenih z celotnim nakupom v košarici.
Po potrditvi naročila član prejme podatek kolikor listkov je zbral z nakupom oziroma kolikor bonusa je pridobil z nakupom preko spletne trgovine bonatura, katerega lahko koristi pri naslednjem nakupu. Bonus za naslednji nakup je članu viden v računu s katerim je prijavljen v spletno trgovino Prijava/Moj račun.
Koriščenje listkov zvestobe (bonus) se aktivira-je omogočeno, kor član zbere najmanj 30 listkov zvestobe.
Kako koristiš listke zvestobe?
Obvestilo o nakupu/Potrditev naročila
1. Naročilo v spletni trgovini Bonatura
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo uspešno oddano. Bonatura naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Bonatura lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Izdelka, ki ga ni na zalogi, kupec ne more dodati v košarico in naročiti. V primeru, ko je izdelek v izdelavi oz. pripravi in status zaloge že kaže količino stanje zaloge 1 ali več. Pri dobavi izdelkov Bonatura preko elektronske pošte ali navedene kontaktne številke kupca obvesti v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec Bonaturi to sporoči (telefonsko ali preko elektronske pošte). Bonatura bo artikel odstranila iz naročila in kupcu vrnila že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavila ali pa celotno naročilo stornirala. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Bontura v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
2. Odprema naročila/Prevzem naročila
Bonatura v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem, kar kupca tudi obvesti po elektronski pošti, SMS sporočilu ali klicu. Boantura v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
3. Preklic naročila
Ko je naročila oddano se kupcev strinja z naročilom, se zaveže k pogodbi in se strinja z obveznostjo plačila naročila. V primeru, da se kupec pravočasno (takoj po prejemu potrditve naročila-elektronskega sporočila) odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po elektronski pošti info@bonatura.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali elektronski pošti info@bonatura.si.
Pravica do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo
V skladu z določbo 134. člena ZVPot-1 ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje (z izpolnjenim obrazcem o odstopu od pogodbe), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Rok z vračilo v 14 dneh se začne šteti en dan po datumu prevzema izdelka.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Podjejte lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Po določbi 138.člena ZVPot-1 lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tukaj.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@bonatura.si.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel pošlje na naslov skladišča podjetja: Bonatura, Gačnik 78e, 2211 Pesnica pri Mariboru.
Po določbi 139.člena ZVPot-1, vrnitev prejetih izdelkov (artiklov) podjetju v roku za odstop od pogodbe, velja za odstop od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 6. točko prvega odstavka 130. člena ZVPot-1.
V primeru poškodovanja blaga pa v skladu s 142. členom ZVPot-1 odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam (po naročilu), ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Odstop od pogodbe ni mogoč za:
Vračilo nakupa (opravljenih vplačil) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obrazca o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni kupon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni kupon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti (se mu ne vrne na TRR).
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
OPOZORILO:
V kolikor bo izdelek vidno rabljen, umazan, poškodovan, originalna embalaža polepljena z nalepko dostavne službe ipd. si pridružujemo pravico do znižanja kupnine oz. zavrnitve odstopa od pogodbe. Če je embalaža odprta, mora biti izdelek v stanju kot nov, brez znakov uporabe.
Dostava
Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije sta GLS in DPD, vendar si Bonatura pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. V izrednih primerih (z doplačilo za strošek dostave) lahko dostavo vrši tudi Pošta Slovenije.
Naročeni izdelki bodo dostavljeni z dostavno službo DPD ali GLS. Naročilo bo dostavljeno v roku 1-3 delovnih dni od dne oddaje naročila. Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, bo o tem obvestil kupca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je naročnik-uporabnik navedel ob naročilu.
Pred dostavo vas bo dostavna služba obvestila o dostavi (datum dostave, predvideni čas dostave) na kontaktne podatke, ki so bili navedeni ob oddaji naročila (kontaktna mobilna številka in elektronski naslov, lahko tudi klic pred dostavo). Prejeli boste povezavo do portala, kjer lahko spremenite naslov za dostavo in datum dostave. Na vašo zahtevo vam lahko posredujemo tudi številko paketa, katerega dostavo lahko spremljate preko aplikacije izbrane dostavne službe.
Strošek dostave:
Pri nakupu izdelkov do 50,00 € je strošek dostave 4,0 €.
Pri nakupi izdelkov nad 50,00 € je dostava brezplačna.
Dostava paketa z izbiro plačila po povzetju (z odkupnino) je za 0,8 € dražja.
Dostava paketa na PETROL pickup lokacijo (DPD pickup točka), se za storitev vročanja paketa PETROLU doplača 0,3 EUR in dodatnuih 0,8 € za obdelavo odkupnine (v primeru plačila po povzetju).
Dostava paketa na Paketomata ali Paketne trgovine (GLS pickup točka), ni doplačila.
Vračilo v okviru transportnih poškodb
Svetujemo vam, da naročene izdelke po prejetju pregledate in nas v primeru kakršnihkoli nepravilnosti čimprej obvestite. Pri obravnavi poškodb med transportom smo namreč vezani na roke in pogoje dostavnih službe.
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine.
V kolikor ste državljan drugih držav Evropske unije in brez slovenske kontaktne telefonske številke, vas prosimo, da nas za oddajo naročila in dostavo kontaktirate na telefon 041961831 ali na email info@bonatura.si. In case you do not possess Slovenian citizenship, but you are a citizen of European Union without a Slovenian phone number, send us an e-mail info@bonatura.si to assist you with your order and delivery processing.
Osebni prevzem
Po izključno predhodnem dogovoru na 041961831 se omogoča tudi osebni prevzem na naslovu Bonatura, Gačnik 78 E, 2211 Pesnica pri Mariboru
Varnost
Bonatura uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V ta namena se uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Bonatura, Boštjan Rudolf s.p. ni odgovorno za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oz. infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina (npr. izpad delovanja medmrežja).
Kakovost
Izdelke izdelujemo v lastne proizvodnji za katerimi stojimo, zato garantiramo, da so najboljše kvalitete.
Garancija
Garancija kupcu omogoča brezplačno popravilo v okviru garancijskega roka. Informacija o garanciji je navedena na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Za dodatna pojasnila glede garancije za artikel lahko kontaktirate Bonaturo
Skladnost blaga
V kolikor gre za neskladnost blaga (po 72., 73. členu ZVPot-1), mora potrošnik obvestiti podjetje – prodajalca v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti in v roku dveh let od nakupa blaga. Potrošnik neskladnost natančno opiše. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik poda pri prodajalcu osebno, pri čemer prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago pregleda.
Potrošnik od prodajalca pisno zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti v roku 30 dni, rok se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer mora prodajalec o podaljšanju roka obvestiti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da: 1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga; 2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Pravico do uveljavljanja zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
Omejitev odgovornosti
Bonatura se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Bonatura ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo Bonatura kupca obvestila o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla ali možnost za izdobavo artikla v roku, ki se dogovorita.
Bonatura ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu.
Pritožbe in spori
Bonatura spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Bonatura se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Bonatura lahko poveže telefonsko na mobilno številko 041 961831 ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@bonatura.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Bonatura se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Bonatura prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Bonatura, Boštjan Rudolf s.p.. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Bonatura ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pravila nagradnih iger
Organizator nagradne igre je prodajalec Bonatura, Boštjan Rudolf s.p., Makedonska ulica 45, 2000 Maribor.
Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
Dobitnike nagrad organizator naključno izbere.
Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
Pravila sodelovanja v nagradni igri
Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
Elektronsko nagradno žrebanje
V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.
Obveznosti izžrebanca
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.
Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.
Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.
V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
Objava pravil nagradne igre
Udeleženci nagradne igre z udeležbo oziroma z oddajo svojih podatkov soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitni
drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
Veleprodaja
Želite izdelke Bonatura uvrstiti na vaše prodajne police?
Ker je večina izdelkov iz lastne proizvodnje vam lahko zagotavljam dobre prodajne marže in kratke roke dobave. Za vsako povpraševanje pripravimo individualne veleprodajne cene, ki so odvisne od količin in načina naročanja. Za več informacij smo za vas na voljo na info@bonatura.si in 041961831.
Pomoč pri nakupu
Potrebujete pomoč pri izbiri izdelka, oddaji naročila, koriščenju ugodnosti,...ali pa imate splošno vprašanje?
Za vas smo desegljivi 24/7, vse dni v letu. Pokličete nas lahko na 041 961 831, mi pa vam bomo poskušali čim boljše svetovati in pomagati. V kolikor smo v času klica zasedeni ali odsotni vam bomo vrnili klic takoj ko bo to mogoče. Lahko pa nam pošljete tudi elektronsko pošto na info@bonatura.si, na katerega vam bomo odgovorili v čim krajšem možnem času.
Cene vsebujejo DDV in so KONČNE CENE. Pri vsakem izdelku so jasno prikazane neto cene brez DDV in cene z DDV za končnega uporabnika.
Za naročilo izdelkov v skupni vrednosti NAD 50,00 €, vam jih dostavimo BREZPLAČNO. Čisto zastonj! Pri nakupu izdelkov DO 50,00 € je strošek dostave 4,0 €. Več v dostava in stroški.
V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, svoj paket plačate kurirju dostavne službe ob prevzemu.
Naročeni izdelki bodo dostavljeni z dostavno službo DPD, GLS ali preko Pošte Slovenije. Naročilo bo dostavljeno najkasneje v roku do 3 delovnih dni od dne oddaje naročila. Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, bo o tem obvestil kupca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je naročnik-uporabnik navedel ob naročilu.
Ker imamo zadovoljne naročnike, smo prepričani, da bomo zadovoljili tudi vas. Če pa se slučajno zgodi, da z izdelkom ne boste zadovoljni oz. ne boste dobili izdelka, ki ga pričakujete, ga lahko vrnete v 14 dneh. Več o vračilu izdelkov si preberite v zavihku Pravica do odstopa od pogodbe.
Spletni nakup v trgovini kjer je narava doma je čist enostaven. Samo izbereš želene izdelke, jih dodaš v košarico, vpišeš naslov za dostavo in izbereš način plačila, ki ti odgovarja. Za sam nakup registracija ni potrebna. Z registracijo zbiraš listke in kupuješ ceneje. Čist enostavno in hitro!
Izdelki ne vsebujejo kemikalij, sintetičnih snovi ali drugih zdravju škodljivih materialov. Za naše izdelke uporabljamo samo naravne materiale, saj se zavedamo, da je le naravno dovolj dobro za vas.
Cene vsebujejo DDV in so KONČNE CENE. Pri vsakem izdelku so jasno prikazane neto cene brez DDV in cene z DDV za končnega uporabnika.
Za naročilo izdelkov v skupni vrednosti NAD 50,00 €, vam jih dostavimo BREZPLAČNO. Čisto zastonj! Pri nakupu izdelkov DO 50,00 € je strošek dostave 4,0 €. Več v dostava in stroški.
V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, svoj paket plačate kurirju dostavne službe ob prevzemu.
Naročeni izdelki bodo dostavljeni z dostavno službo DPD, GLS ali preko Pošte Slovenije. Naročilo bo dostavljeno najkasneje v roku do 3 delovnih dni od dne oddaje naročila. Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, bo o tem obvestil kupca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je naročnik-uporabnik navedel ob naročilu.
Ker imamo zadovoljne naročnike, smo prepričani, da bomo zadovoljili tudi vas. Če pa se slučajno zgodi, da z izdelkom ne boste zadovoljni oz. ne boste dobili izdelka, ki ga pričakujete, ga lahko vrnete v 14 dneh. Več o vračilu izdelkov si preberite v zavihku Pravica do odstopa od pogodbe.
Spletni nakup v trgovini kjer je narava doma je čist enostaven. Samo izbereš želene izdelke, jih dodaš v košarico, vpišeš naslov za dostavo in izbereš način plačila, ki ti odgovarja. Za sam nakup registracija ni potrebna. Z registracijo zbiraš listke in kupuješ ceneje. Čist enostavno in hitro!
Izdelki ne vsebujejo kemikalij, sintetičnih snovi ali drugih zdravju škodljivih materialov. Za naše izdelke uporabljamo samo naravne materiale, saj se zavedamo, da je le naravno dovolj dobro za vas.
Potrebno je izbrati lastnosti produkta
Artikel
je bil uspešno dodan v vašo košarico.